Rabo Clubsupport

Beste vrienden van Stichting Present De Wâlden,

Ben je lid van de Rabobank Drachten/Noordoost Friesland of heb je daar een bankrekening? Dan hebben we een belangrijk bericht voor je. Als je elders je bankzaken regelt, dan kan je dit bericht helaas overslaan…

Help ons door via Rabo ClubSupport ons je stem te geven!

Zoals je weet, slaat Stichting Present De Wâlden een brug tussen mensen die iets hebben te bieden en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Als makelaar in vrijwilligerswerk bieden wij de mogelijkheid voor vrijwilligers om zich in de eigen omgeving in te zetten voor mensen die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid of een sociaal isolement. Voor 1 dagdeel of voor langere tijd.

De Rabobank wil hieraan ook een steentje bijdragen, via de Rabo ClubSupport. Met hen vieren we samen de winst. De echte winst van clubs, stichtingen en verenigingen. Mensen samenbrengen. Talenten benutten. Een sociaal netwerk opbouwen. Elkaar verder helpen. Daar heeft de hele maatschappij baat bij. Dat moeten we niet alleen koesteren maar ook steunen. Daarom geven we als coöperatieve bank ieder jaar een deel van onze winst aan verenigingen door het hele land. Zodat zij kunnen blijven doen wat ze nu al doen. Onze wereld, buurt voor buurt, beter maken. Rabobank. Growing a better world together.

Ben je lid van de Rabobank? Dan kun je  t/m 11 oktober op ons stemmen!

Klik hier voor meer info over stemmen.

Help ons door op ons te stemmen via Rabo ClubSupport!

De persoonlijke stemcode die je voor het stemmen nodig hebt ontvang je via een brief of via de berichtenbox van de Rabobank. Per stemcode kun je 5 stemmen verdelen over verenigingen/clubs welke jij een warm hart toedraagt.
Geen stemcode ontvangen? Neem dan contact op met je Rabobank-filiaal.

Ben je nog geen lid van de Rabobank Drachte/ Noord Oost Friesland , maar heb je wel een bankrekening bij de Rabobank?

Vraag dan hier je lidmaatschap aan!

De stemperiode loopt tot en met 11 oktober 2019

Help ons door je stem te geven aan
Stichting Present De Wâlden!

Stemmen kan hier