Doe mee op jouw manier

Present in jouw plaats

Wat je ook meebrengt, je kunt altijd van betekenis zijn voor een ander. Via Present vrijwilligerswerk doen, betekent doorgaans een verrijking voor beide partijen. Als hulpbieder tref je mensen uit je eigen dorp of stad waarvan je het bestaan niet vermoedde. Als hulpontvanger krijg je weer wat meer vertrouwen in de mensen om je heen.

Goede kant op

Een project via Present is soms net dat ene zetje om iemand weer boven water te krijgen. Want als er nooit bezoek komt, voor wie zou je dan nog opruimen? En in een verrommeld huis nodig je niemand meer uit. Zo raakt iemand soms in een neerwaartse spiraal. Een groep mensen die via Present een dag komt schoonmaken, schilderen of opruimen kan net het broodnodige zetje naar boven geven. Opluchting, hernieuwd vertrouwen in de mensen. Gewoon al na één dag met wat extra aandacht en zorg.

Wat kan je doen?

Hoe mooi is dat om zo in je eigen stad of dorp van betekenis te zijn voor de ander? We vragen daarin niet het onmogelijke. Gewoon een dag of dagdeel meewerken in een project dat aansluit bij jouw kennis en kunde. Benieuwd wat jij kan betekenen voor anderen in jouw omgeving? Neem contact op met je dichtstbijzijnde Present.

Van betekenis zijn in jouw woonplaats

Wil jij je ook samen inzetten voor anderen?
In een dag maak jij het verschil, op de manier die bij jou of jullie past!
Ontdek waar Present actief is bij jou in de buurt.