Doe mee op jouw manier

Present Partner

Partner van Present

Wil je van blijvende waarde zijn als bedrijf in je omgeving? Bezig zijn met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO)? Denk dan eens aan een partnerschap met Present. Dit biedt jouw bedrijf de mogelijkheid om van grote betekenis te zijn in je eigen stad of dorp. Dit partnerschap betekent een investering met lokale maatschappelijke impact.

Je kunt op diverse manieren investeren in Present. Hieronder lichten we er twee toe. Ten eerste kunnen je medewerkers via Present een dag(deel) vrijwilligerswerk doen. Jouw bedrijf staat daarbij garant voor de vergoeding voor bemiddeling en organisatie. Neem daarvoor contact met ons op. Ten tweede kan je partner worden van Present. Hieronder vertellen we je er graag meer over.

Hoger rendement

Jouw investering in Present kan een nog veel hoger rendement opleveren. Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven. We willen een beweging op gang krijgen van mensen die omzien naar elkaar. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen zich melden bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Maar door jouw investering kan Present ze wel inzetten. Jij investeert, zij leveren tijd en menskracht.

Mijn aandeel in Present

Interesse om zo een aandeel in Present te nemen? Een medewerker van onze lokale Present-stichting overlegt graag over de mogelijkheden. Ook andersoortige inzet van mensen, middelen en media bespreken we graag. Benieuwd wat jouw organisatie kan betekenen voor anderen via Present? Neem contact op met een lokale Present.

Dit zijn onze partners

Partner van Present

Wil je meer doen dan één dag meewerken? Zie je graag dat mensen op nog meer plekken naar elkaar omzien? Ondersteun dan het werk van Present in Nederland via een speciaal partnerprogramma. Neem daarvoor vrijblijvend contact op met onze Coördinator Present en Bedrijven.