Doelgroep Award

doelgroep award

Welke doelgroep heb jij te pakken?

Present weet als geen ander (groepen) vrijwilligers te vinden en te motiveren. Dat is onze passie.  De ene vrijwilliger is de ander niet is en iedere (doel)groep vraagt weer om een eigen benadering. En als vrijwilligers in je hart zitten en innoveren in je bloed is het niet gek dat de afgelopen jaren mooie ‘product’ innovaties heeft opgeleverd. Gezin in de Buurt, Mijn school is Present, Present in Bedrijf, Mix en Match etc. Iedere keer weer wordt met de Presentformule een nieuwe doelgroep getriggerd.  Met maar een doel: kom uit je comfortzone en ontdek hoe leuk het is wat voor een ander te doen. Het liefst met blijvende impact natuurlijk zodat het vanzelfsprekend wordt ;-).  Zo wordt de beweging breder en krijgt de customer maatwerk.

Scholen? Bedrijven? Vluchtelingen? Studenten?

Hoewel de doelgroepen nog lang niet zijn uitgeput en Present nog lang niet is uit geïnnoveerd willen we niet alleen vooruitkijken. Want nieuwe groepen aantrekken is 1 maar ze behouden en ze uitbreiden is een tweede. Want juist een nieuwe doelgroep vasthouden en uitbreiden is de kunst. Zeker als je ook nog eens impact realiseert. Om die kunst te stimuleren en te waarderen roept  Present een speciale Doelgroep award in het leven. Wie o wie heeft in het afgelopen jaar een nieuwe doelgroep weten te tripleren en te behouden. Wie heeft echt werk gemaakt van scholen of bedrijven en kan nu kijken naar groei? Wie heeft een sterkte pitch over zijn doelgroep innovatie en wil anderen daarmee inspireren?

Geef jezelf of een ander op voor deze speciale Doelgroep award en win een mooie aanmoedigingsprijs! Een echt vakjury maakt tijdens de award show op vrijdagavond de nominaties bekend. Daarna is het woord aan het publiek.

Aanmelden Doelgroep award

Dien jouw nominatie hier in!

Aanmelding voor de Presentdagen

Nog niet aangemeld, aarzel dan niet langer:

Ja, ik meld me meteen aan voor de Presentdagen!

Terug naar homepage Presentdagen