Rabobank Graafschap eerste platina partner

19 september 2019

Rabobank Graafschap is de eerste platina partner van Present Doetinchem en Present Bronckhorst geworden. Hiermee verbindt de bank zich aan de droom van Present: ‘Een beweging in de Achterhoekse samenleving op gang brengen waarbij steeds meer mensen het vanzelfsprekend vinden om elkaar te ondersteunen en te helpen’. Met het partnerschap laat Rabobank Graafschap haar maatschappelijke betrokkenheid zien en investeert ze in de lokale samenleving.

In innovatiecentrum De Steck ondertekenden Steven Enneman, directievoorzitter Rabobank Graafschap en regiodirecteur Nelly de Vries van Present de partnerovereenkomst. Aansluitend kreeg Steven Enneman uit handen van Nelly de Vries het certificaat maatschappelijk betrokken partner, ze werden hierbij vergezeld door twee medewerkers van Present.

Naast een financiële bijdrage zullen medewerkers van Rabobank Graafschap zelf ook aan de slag gaan bij mensen die wel een extra handje kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld door een praktische klus, zoals het opknappen van een tuin, verven van een kamer of schoonmaken van een huis. Of door een leuke activiteit te ondernemen met ouderen of mensen met een beperking.

Nieuwsgierig geworden naar de partnerschappen van Present, kijk dan hier voor meer informatie.