Meld je nu aan!

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Doetinchem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Doe mee met Sociaal Groen!

Present organiseert zaterdag 30 oktober een Sociaal Groen-dag. Vrijwilligers helpen op deze dag bij het duurzaam beplanten en vergroenen van voortuinen van kwetsbare mensen in Doetinchem. Doe ook mee!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Kom ook mosselen (*of een alternatief) eten voor het goede doel! Lionsclub Bronckhorst steunt hiermee Present Bronckhorst!
#presentvoorjou #mosselpartyMOSSELEN ETEN VOOR PRESENT
Heb jij wel zin om tijdens een gezellige avond mosselen te eten en tegelijkertijd mooie goede doelen te steunen waaronder Present Bronckhorst? Dat kan! Lionsclub Bronckhorst organiseert op 12,13 en 14 november weer een mooi mosseldiner bij verschillende restaurants in Bronckhorst. Lees snel verder waar en hoe je kunt reserveren. PS. als je niet van mosselen houdt, zijn er ook andere opties ;-) #presentvoorjou #wijzijnervoorelkaar

bronckhorst.lions.nl/mosselfeest-met-lions-bij-bronckhorster-restaurants-0#top
... Lee meerSee Less

2 days ago
#presentvoorjou #mosselparty

#3 Meet&Connect: Tsega & Marel

Vorige maand hebben Tsega en Marel het maatjestraject afgesloten. Marel gaat wonen en studeren in Nijmegen. Ze hebben samen leuke activiteiten ondernomen. Zo heeft Tsega Marel uitgenodigd om Pasen te komen vieren. “Er was lekker veel eten en er werd met de handen gegeten”, vertelde Marel. Daar moest ze even aan wennen. Ook hebben ze samen de kabouterroute gewandeld en Marel heeft haar schilderspullen ook een keer meegenomen. Tsega heeft een video van haar huwelijk en het doopfeest van haar kinderen laten zien. Op die manier hebben ze elkaar en elkaars cultuur beter leren kennen en dat vonden ze beiden erg leuk. Bij de laatste ontmoeting heeft Tsega op traditionele manier in traditionele kleding koffie gezet en geserveerd met sinaasappel, popcorn en een zelfgemaakt drankje. Wat een feestje en wat een gastvrijheid!

Lijkt het jou ook leuk om mee te doen aan Meet&Connect? Kijk hier voor meer informatie stichtingpresent.nl/doetinchem/nieuwkomers/meet-connect/ en meld je aan: jasmijn.wagenaar@presentacherhoek.nl.
#presentvoorjou
... Lee meerSee Less

2 days ago
#3 Meet&Connect: Tsega & Marel

Lijkt het jou ook leuk om mee te doen aan Meet&Connect? Kijk hier voor meer informatie https://stichtingpresent.nl/doetinchem/nieuwkomers/meet-connect/ en meld je aan: jasmijn.wagenaar@presentacherhoek.nl.
#presentvoorjou

Comment on Facebook

Wat bijzonder!

Zeer bijzonder

Wat een mooi project geweldig 👍

View more comments

Load more

Tweets

Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"