Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Doetinchem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Nieuwkomers in Doetinchem

In Doetinchem zijn de laatste jaren veel statushouders gekomen. Velen willen graag Doetinchemmers ontmoeten, de taal beter leren spreken en van betekenis zijn voor anderen. Present maakt dit mogelijk in meerdere projecten voor nieuwkomers en Doetinchemmers.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Toch fijn als je, na ruim een half jaar, gordijnen kunt ophangen op je slaapkamer. Ria is er in ieder geval heel blij mee! Na een periode bij IrisZorg gewoond te hebben, heeft ze nu haar eigen plekje. En dat wordt beetje bij beetje steeds meer haar thuis. Een flexvrijwilliger van Present heeft haar geholpen met het ophangen van de gordijnrails.Topper!!

#presentvoorjou #eenkleingebaar #nietalleen
... Lee meerSee Less

3 days ago

#presentvoorjou #eenkleingebaar #nietalleen

Comment on Facebook

Geweldig werk weer Present. 👍👍

Ja was zielig vond ik tijd zonder gordijnen slapen

View more comments

Voor een groep enthousiaste mensen hebben we maandag 22 februari een online informatiebijeenkomst gehouden over Meet & Connect. De volgende stap is het koppelen van nieuwkomers en Doetinchemmers op basis van gedeelde interesses. Het is geweldig dat veel nieuwkomers en Doetinchemmers ervoor open staan om elkaar te leren kennen en daarmee Doetinchem nog mooier te maken. Hopelijk ontstaan er verrijkende vriendschappen!

Wil je je ook aanmelden of eerst nog informatie ontvangen, neem dan contact met jasmijn.wagenaar@presentachterhoek.nl
#presentvoorjou #ontmoeting #inburgering #samen
... Lee meerSee Less

5 days ago

#presentvoorjou #ontmoeting #inburgering #samen
Load more

Tweets

Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"