Meld je nu aan!

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Doetinchem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Gezocht: Fietsvrijwilligers!

Fietsen is voor ons Nederlanders heel gewoon. Maar wat als je volwassen bent en nooit hebt leren fietsen? Dat is de situatie van veel vrouwen die nog niet zo lang in Nederland wonen. Daarom is Present op zoek naar mensen die hen willen helpen bij het leren fietsen.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

En zo is het! 💙 Doe wat je kan, geef wat je kan en laten we vooral heel veel liefde naar elkaar tonen! We vinden het belangrijk om elkaar te inspireren dus leuk als je in de comments vertelt; welk klein gebaar wat bijna geen moeite of middelen kost zet jij heel bewust in??
#smallacts #helpelkaar #presentvoorelkaar
... Lee meerSee Less

13 hours ago
#smallacts #helpelkaar #presentvoorelkaar

Via Buurtplein gemeente Doetinchem en GGnet ontvingen wij een hulpvraag voor het helpen met opruimen. Mevrouw kan door psychische klachten niet meer zelfstandig wonen en gaat begeleid wonen. Bij binnenkomst ziet de woning er verwaarloosd uit. Mevrouw overziet het niet.
Vorige week hebben drie Jong Presenters, studenten van GC Sociaal werk Graafschap College, onder leiding van Laurens en Aad echt de handen uit de mauwen gestoken. Ongeveer 250 zaken met kleding en 15 naaimachines zijn van de zolder naar Dorcas gebracht. Gelukkig kregen we hulp van twee uitwonende zonen. Ook is er een aanhanger met afval naar de stort gebracht.
Reactie van een Jong Presenter (evaluatie): "Ik vond het wel heftig om te zien hoe het er aan toe kan gaan in een gewone buurt zonder dat je het misschien doorhebt, wel was het fijn om mevrouw te helpen".
Onze complimenten voor de inzet van onze Jong Presenters, Laurens en Aad voor het vele werk dat is verzet.
#jongpresent #presentvoorelkaar #presentvoorjou
... Lee meerSee Less

1 day ago
Load more

Tweets

Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"