Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Doetinchem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Een groen en sociaal Doetinchem!

Present organiseert ieder voor- en najaar een speciale Sociaal Groen-dag. Vrijwilligers helpen op deze dag bij het duurzaam beplanten en vergroenen van voortuinen van kwetsbare mensen in Doetinchem. Doe ook mee!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

M E G A P R O J E C T

Twee projecten, twee woningen en twee echtparen die door gezondheidsproblemen hulp nodig hebben bij het schilderen van hun nieuwe woning.

Onder leiding van projectbegeleider Laurens hebben deze vrijwilligers binnen twee weken, in kleine groepjes, twee nieuwe woningen in z'n geheel gesausd! Een mega project dus! Daarvoor heb je een ervaren projectbegeleider nodig. Mede dankzij Laurens liep letterlijk alles op rolletjes, aldus een vrijwilliger.
I.s.m. Buurtplein gemeente Doetinchem

Wat een werk hebben deze vrijwilligers in korte tijd verzet. Bedankt voor jullie inzet!

#presentvoorjou
... Lee meerSee Less

2 days ago

Comment on Facebook

Geweldige organisatie!

Wat een fantastisch werk verzet!!

En nu een paar snipperdagen😅

Zo is dat Nolly maar het is geweldig dat Laurens dit doet!

Super!

Geweldig!!

Super

View more comments

Vanmiddag een nadere kennismaking gehad tussen Alisha* en een van de vrijwilligsters die haar gaat helpen met het onderhoud van haar tuin.
17 April hebben we deze voortuin voorzien van nieuwe plantjes en hulp bij het onderhoud is nodig. Want Alisha is geopereerd en nog herstellende. Het is een langdurend proces.

Wat fijn dat Margaret wil omzien naar deze plaatsgenoot!

#presentvoorjou #biodiversiteit #metelkaarvoorelkaar

*Alisha is een gefingeerde naam
... Lee meerSee Less

6 days ago

Wat fijn dat Margaret wil omzien naar deze plaatsgenoot!

#presentvoorjou #biodiversiteit #metelkaarvoorelkaar

*Alisha is een gefingeerde naamImage attachment
Load more

Tweets

Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"