Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Doetinchem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons als donateur

Present zijn voor statushouders!

Wil je iets betekenen voor statushouders in Doetinchem? Meld je dan aan voor Meet&Connect of als vrijwilliger voor een Presentproject in een mix met statushouders. We organiseren hiermee mooie ontmoetingen. Jij kunt ook meedoen!

Present Doetinchem heeft een bericht gedeeld.
Present Doetinchem

Deel twee van inzet bestuur en team. Meneer kreeg letterlijk lichtpuntje door deze toppers! #omzien #zelfmetdevoetenindeklei #hetverschilmaken DANK!Winterswijkse klus geklaard met Team en Bestuur Present Achterhoek: Present Doetinchem, Present Bronckhorst, Present Winterswijk ism WMO-plus loket Winterswijk (de Post). Alleenstaande, geïsoleerde man geholpen met opschonen van zijn woning. Meneer is aan het verbouwen gegaan en dit is allemaal niet gelukt. Hij is erg eenzaam en somber en heeft weinig financiële middelen. Uitspraken van meneer waren vanmorgen bij binnenkomst: "Ik schaam me kapot." Bij afsluiting van het project: "Jullie zijn goud waard voor mij." Dank jullie wel voor jullie inzet #teambuilding! ... Lee meerSee Less

5 hours ago

Present Doetinchem heeft een bericht gedeeld.
Present Doetinchem

Trots op onze Achterhoekse collega's en bestuur! #zelfmetdevoetenindeklei #omzien #impact #inééndagverschilmaken Toppers!Winterswijkse klus geklaard met Team en Bestuur Present Achterhoek: Present Doetinchem, Present Bronckhorst, Present Winterswijk ism WMO-plus loket Winterswijk (de Post). Alleenstaande, geïsoleerde man geholpen met opschonen van zijn woning. Meneer is aan het verbouwen gegaan en dit is allemaal niet gelukt. Hij is erg eenzaam en somber en heeft weinig financiële middelen. Uitspraken van meneer waren vanmorgen bij binnenkomst: "Ik schaam me kapot." Bij afsluiting van het project: "Jullie zijn goud waard voor mij." Dank jullie wel voor jullie inzet #teambuilding! ... Lee meerSee Less

6 hours ago

Tweets