Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Betrokken Ondernemen (MBO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Doetinchem de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Present Doetinchem heeft een drietal arrangementen voor bedrijven samengesteld:

Arrangement 1: Ziel & Zakelijkheid

Een vrijwilligersproject door het personeel bij mensen zonder toereikend netwerk, geld of mogelijkheden in de gemeente Doetinchem. De inzet wordt onderstreept door een financiële bijdrage van het bedrijf. Op basis van uw wensen verzorgen wij een project waarbij de complete organisatie voor onze rekening is.
U ontvangt: foto’s van het project, exposure op website, nieuwsbrief en social media van Present Doetinchem.
Prijs: wij werken voor kwetsbare groepen die zelf niets hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen bij u in rekening. Dit doen wij tegen kostprijs. Een vrijwilligersproject met maximaal 10 deelnemers kost € 500,-. Voor groepen van 10 tot 250 deelnemers maken we een maatwerkofferte.
Samenwerken, Maatschappelijk rendement

Arrangement 2: Vlotten bouwen?

Het jaarlijkse personeelsuitje wordt dit jaar geen vlotten bouwen, maar bruggen bouwen! Met complete organisatie en begeleiding door Present Doetinchem en rekening houdend met uw wensen, doen personeelsleden met elkaar een praktische of sociale activiteit en sluiten dit af met hapje eten en een drankje bij een Doetinchems restaurant. Het hele bedrijf wordt bij het vrijwilligerswerk betrokken en zo ervaren de medewerkers de maatschappelijke betrokkenheid van het bedrijf.
U ontvangt: foto’s van het project, exposure op de website, nieuwsbrief en social media van Present Doetinchem.
Prijs: prijs per persoon in overleg.
Samenwerken, Maatschappelijk rendement, Ontspanning

Arrangement 3: IKBEN!ZINVOL

Neem met uw (directie- of management)team deel aan een IKBEN!ZINVOL-dag. IKBEN!ZINVOL is een effectieve en ‘duurzame’ vorm van teamcoaching, maar met een maatschappelijk randje. Een IKBEN!ZINVOL-dag ziet er als volgt uit. ’s Ochtends voert het team een (uitdagend) vrijwilligersproject uit in bijzijn van één of twee professionele teamcoaches. De middag staat in het teken van reflectie en evaluatie. Door de spiegel voor te houden, creëert de teamcoach openheid rondom de huidige samenwerking, wordt bevestigd wat goed gaat en wordt de vinger gelegd op ontwikkelingspunten. Zowel individueel als in teamverband krijgt u naast inspiratie een concrete set adviezen c.q. vaardigheden mee.
U ontvangt: foto’s van het project, een ‘Wij zijn Present!-banner voor eigen website, exposure op de website, nieuwsbrief en social media van Present Doetinchem.
Prijs: in overleg.
Samenwerken, Maatschappelijk rendement, Ontspanning, Teambuilding

Meld u aan of neem contact op voor een kennismaking