2020: Terugblik op een bijzonder jaar

25 mei 2021

Met veel plezier presenteren we ons jaarverslag 2020, al onze relaties ontvangen deze weken een exemplaar op de mat of digitaal.
Voor Present Doetinchem was 2020 vooral een jaar dat in het teken stond van kijken naar wat wél kon. En dat was nog best veel. We moesten wennen aan een nieuwe werkelijkheid waarin we projecten anders dan anders moesten organiseren. Met veel creativiteit, flexibiliteit en geduld zijn hiervoor oplossingen gevonden. Mede dankzij alle Doetinchemmers die zich vrijwillig hebben ingezet voor een kwetsbare plaatsgenoot, want zonder hun tomeloze inzet was dit niet gelukt. In totaal werden er 96 projecten gedaan, waarbij 446 vrijwilligers in totaal 2.664 uren aan de slag gingen. Al met al dus een jaar om trots te zijn op wat we hebben bereikt en hoe we ons hebben aangepast aan het ‘nieuwe normaal’.

Klik hier om het hele jaarverslag te lezen.