Present Aalten-Dinxperlo gaat van start!

22 juli 2020

In het najaar van 2020 start Present Aalten-Dinxperlo. Met de ondertekening van de statuten in juli 2020 is de 75ste Stichting Present van Nederland een feit. Nelly de Vries, directeur Present Achterhoek, ondertekende de statuten onder toeziend oog van notaris Werner Rensen van Brinkman en Rensen Netwerk Notarissen in Aalten.

Present Aalten is de vierde Present-stichting in de Achterhoek. Present Winterswijk, Bronckhorst en onze Present-stichting in Doetinchem gingen haar voor. Samen vormen de vier stichtingen Present Achterhoek. Present wil ook in Aalten mensen die iets hebben te bieden verbinden met mensen die deze hulp goed kunnen gebruiken. Wij zijn erg blij met de komst van ons Aaltense zusje en hopen op een leuke en zinvolle samenwerking.