5.000 euro voor projecten statushouders

1 februari 2023

Present Doetinchem heeft op 31 januari een bijdrage van 5.000 euro gekregen vanuit het Rabo Coöperatiefonds. Jasmijn Wagenaar en Jiske van Braak, projectcoördinatoren statushouders, ontvingen de cheque van directeur Susan Bruinsma tijdens een feestelijke bijeenkomst bij de Rabobank Graafschap. Het geld zal worden gebruikt voor de aanschaf van diverse materialen voor de bijeenkomsten van Klets&Koek en Meet&Talk.

In totaal kregen twaalf verenigingen/stichtingen een bijdrage vanuit het Rabobank Coöperatiefonds. Het totaalbedrag van € 79.000,- komt ten goede aan lokale initiatieven in Doetinchem, Heelweg, Beek-Loerbeek, Ulft en Hoog Keppel.

Susan Bruinsma licht toe: “Met het Coöperatiefonds steunt Rabobank Graafschap activiteiten en projecten die het welzijn van de gehele regio versterken. Dat doen wij door activiteiten op algemeen maatschappelijk terrein, sociaal, economisch of cultureel gebied te steunen”.

Foto: Peter van Dijck