Extra gereedschap voor Present

13 december 2017

Het Platform Meedoen& Ondersteuningsdiensten heeft ons een subsidiebedrag ter beschikking gesteld voor de aanschaf van extra gereedschap.

Present groeit sterk in Doetinchem, met dit subsidiebedrag kan Present Doetinchem extra materialen en gereedschap aanschaffen, zodat nog meer mensen geholpen kunnen worden door de vrijwilligers van Present. Bouwbedrijf Van Buuren maakt de aanschaf van de materialen mede mogelijk. Een mooie vorm van maatschappelijk betrokken ondernemen.

De doelstelling van het Platform Meedoen&Ondersteuningsdiensten is om bij te dragen ‘aan de ontwikkeling van een sluitend aanbod van diensten van vrijwilligersorganisaties in het sociale domein (informele dienstverlening), gericht op het ondersteunen van de inwoners van gemeente Doetinchem en het vergroten van de zelfredzaamheid.’

Present Doetinchem bedankt het Platform hartelijk voor hun financiële steun!