Met trots presenteren we ons Comité van Aanbeveling

28 oktober 2019

Graag stellen wij jullie voor aan ons Comité van Aanbeveling. We zijn bijzonder blij met dit breed samengestelde comité. In ons Comité van Aanbeveling zitten ‘vooraanstaande’ Doetinchemmers. Ze ondersteunen de doelstelling van Present Doetinchem en dragen onze activiteiten een warm hart toe. Ze openen als onze ambassadeurs deuren voor ons.

Het comité is samengesteld vanuit diverse maatschappelijke aandachtsgebieden: politiek, woningcorporatie, cultuur, bedrijfsleven, kerken en maatschappelijke organisaties. Deze aandachtsgebieden sluiten goed aan bij ons werk.

Ons comité bestaat uit: Ester van der Haar (De Gruitpoort), Hans Pauw (pastoor), Els Birkenhäger (Sité), Henk Janssen (De Steck), Tiny Vriezen (Leger des Heils), Hans Martijn Ostendorp (De Graafschap), Ina Veldhuizen (predikant), Charles Droste (Amphion), Marleen Leurs (Buurtplein BV), Steven Enneman (Rabobank) en Mark Boumans (burgemeester).