Ouderen verrast met ‘Vier op ’n Rij’

26 februari 2021

De Doetinchemse fractie van ChristenUnie-SGP heeft de bewoners van twee afdelingen van verpleeghuis Den Ooiman verrast met een XL-versie van het spel ‘Vier op ’n Rij’. De fractie benaderde Present met de vraag of zij iemand wisten die ze een hart onder de riem konden steken. Present Doetinchem koppelde ze vervolgens aan Den Ooiman.

In overleg met de zorg hebben ze overlegd wat een passend cadeau voor de bewoners is. “Nu de lockdown zo lang duurt, willen we graag laten weten dat we denken aan de mensen die het moeilijk hebben. Bewoners in verpleeghuizen kunnen minder bezoek ontvangen dan normaal en daarom wilden we hen graag een hart onder de riem steken. We hebben een kaart gegeven om hen op te fleuren en het spel ‘Vier op ‘n rij XL’ voor hen gekocht. We hopen dat ze hier veel plezier aan kunnen beleven!”, licht Sanneke Pijning van de fractie toe.

Wil jij ook iets betekenen voor mensen met weinig netwerk, een beperking of chronische ziekte en weinig financiële middelen? Neem dan contact op met Josefien Nahuis, projectcoördinator van Present Doetinchem, josefien.nahuis@presentdoetinchem.nl of  T 06 48608993.