We zijn weer Present!

27 augustus 2018

We zijn er weer! Vol energie om mooie projecten op te pakken, burgers te stimuleren om te zien naar elkaar en mensen in een kwetsbare situatie een steuntje in de rug te geven.
Samen met een groot deel onze vaste vrijwilligers en coördinatoren van de drie Achterhoekse stichtingen trapten we af voor het nieuwe seizoen met een heerlijke BBQ, geheel gesponsord door een anonieme fan van Present.
We zijn ongelooflijk blij met de vele vrijwilligers die zich inzetten voor Present, of het nu bestuursleden zijn, of flex-vrijwilligers en projectbegeleiders, of ondersteunend bij administratie, PR, communicatie, fotografie, vormgeving etc: zonder hen konden we niet zoveel betekenen! Bij voorbaat hartelijk bedankt voor jullie inzet. We gaan er weer een mooi jaar van maken!