Zomaar wat reacties……

8 juni 2018

Een kleine greep uit onze evaluaties van de afgelopen tijd, van zowel hulpontvangers/hulpverleners als vrijwilligers. Zo mooi om te lezen!

• Dhr. en mevr. zijn zéér blij met de inzet en het bestaan van Present. Dhr. overweegt om in de toekomst als vrijwilliger aan het werk te gaan bij Present. Het enthousiasme en de dankbaarheid is groot.’
  • Fijn dat alles verhuisd kon worden door vrijwilligers. Erg dankbaar voor hun inzet. Moeilijk dat meneer er zelf niet bij kon zijn om dingen op zijn manier te doen en het uit handen te moeten geven. Snel gehandeld.
  • Fijne, korte lijnen en makkelijke communicatie. Er was weinig tijd voor een goede voorbereiding, maar alles is erg fijn verlopen in contact en hulp in die dagen.
  • Het project is door de vrager als welkom en als een totale verlichting ervaren. De hulpvrager had geen overzicht meer in het aanpakken en opruimen van de tuin.
  • Ik heb zojuist de mensen even gebeld en ze zijn enorm tevreden!
  • Het ging prima, de heer des huizes liep ons soms een beetje in de weg, maar dat was ook wel weer voor te stellen, het werd zó mooi, hij kwam steeds kijken….!
  • Het is fijn om mensen blij te maken en samen te werken met mensen die ik zelf niet gekozen heb, verrijkend!