Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Dordrecht-Papendrecht de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Maatschappelijk personeelsuitje of teambuilding

Regelmatig organiseert Stichting Present Dordrecht-Papendrecht groene teambuildingsactiviteiten en maatschappelijk verantwoorde personeelsuitjes. Op basis van uw kennis, kunde en wensen verzorgen wij een dag of dagdeel waarbij de complete organisatie voor onze rekening komt.

Investering

• Maatschappelijk personeelsuitje en teambuilding: wij werken voor kwetsbare groepen die zelf niets hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen bij u in rekening. Dit doen wij tegen kostprijs.
Meld u hier aan Neem contact op voor een kennismaking

Ervaringen

Nou, ons teamuitje was goed geslaagd, volgens mij had iedereen het wel naar z’n zin.  Wat wel wennen was, is dat je je eigen standaard ontzettend op de achtergrond moet laten. Apart om te zien, hoe snel een mens dan tevreden kan zijn!