Begin van een nieuw leven

06-06-2017

Een jong stel uit Ede, in verwachting van hun eerste kind, is eind mei verhuisd naar Veenendaal. Ze huurden in Ede particulier, en konden in een betaalbaar wooncomplex gaan wonen waar de nodige begeleiding aan verbonden is. Deze nieuwe woonplek geeft extra hulp, zodat het stel op den duur zelfstandig in het leven kan staan. Maar goed, eerst moet er dan nog wel verhuisd worden…!

De vorige keer dat het stel verhuisd was, waren er een aantal dingen mis gegaan. Om zelfde problemen te voorkomen, schakelde de hulpverlener van Humanitas DMH Present Ede in, zodat de vrijwilligers van Present de verhuizing in goede banen konden leiden. Ook werd er hulp ingeschakeld van 1 verhuizer. Nadat alle betrokkenen op de hoogte waren van al de logistieke afspraken om de verhuizing heen, kon de verhuiswagen dan echt op 30 mei voorrijden.

Met behulp van de vrijwilligers was het inladen in een uur gelukt. Een goede prestatie! Alle spullen werden naar Veenendaal gereden, en daar kon het uitladen beginnen. Aangezien de nieuwe woning nog niet officieel opgeleverd was, was het wel een wirwar van mensen en bedrijven die heen en weer liepen in en om het gebouw. Niet al te handig als je een hele inboedel komt brengen. Gelukkig kon alles neergezet worden in de nieuwe woning, en was de verhuizing al om 12u ’s middags achter de rug. Dat viel alles mee!

Het stel kan nu hopelijk zonder zorgen toeleven naar de bevalling. Een nieuwe start, een begin naar een nieuw leven..!

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com