De vloer weer wit!

20-06-2017

Afgelopen vrijdagochtend werd er lekker gesopt in een huis in Ede. De schoonmaakklus vond plaats bij een jonge man, die wel wat rust in zijn huis kon gebruiken. Zelf gaat hij door een moeilijke periode heen, en door het schoonmaken hoopten we dat hij wat meer overzicht zou krijgen. Meneer heeft daarnaast psychische en slaapproblemen, dus deze ondersteuning was zeer wenselijk.

Vanuit het Leger des Heils krijgt meneer de nodige ondersteuning, en ook op de projectochtend zelf was de hulpverlener aanwezig om de handen uit de mouwen te steken. Dat stelden de vrijwilligers erg op prijs. De groep van 4 vrijwilligers hebben de benedenverdieping schoongemaakt, gedweild, spullen van de plek gehaald en netjes gezet. Ook is een kast, die al een jaar niet open kon, gerepareerd door één van deze vrijwilligers. Zo werd in een ochtend al het benodigde werk gedaan, en zelfs nog een beetje extra. Voor de mensen erg fijn; de hulp was echt nodig. Het huis voelt nu een stuk prettiger. De vloer is weer wit in plaats van bruinig!

We hopen dat meneer, samen met zijn vriendin, het huis kan bijhouden, onder begeleiding van de hulpverlener.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com