Ieder draagt zijn steentje bij

24-01-2018

Iedereen die wel eens is verhuisd, weet dat je dat niet zonder hulp kan doen. Dan ben je blij dat familie en vrienden helpen! Maar wat als je bijna geen netwerkt hebt? Je ouders zijn op leeftijd, zelf heb je ernstige reuma en je enige broer zie je niet alle dozen en meubels in zijn eentje sjouwen.

Een bewoonster uit Ede moest wegens haar gezondheid verhuizen naar een gelijkvloerse woning. Geld om dit uit te besteden had ze niet. Hulpverlening legde de hulpvraag neer bij Present.
In Ede is Present gezegend met een goed contact met Waaijenberg Verhuizers B.V. In een goede samenwerking konden we deze verhuizing oppakken. Professionals, vrijwilligers van Present en de broer van de bewoonster werkten allen samen om deze verhuizing soepel te laten verlopen. Een mooi en geslaagd voorbeeld van hoe Present verschillende vormen van diensten en zorg met elkaar verbindt. Als ieder zijn eigen steentje bijdraagt in de maatschappij, zie je dat dat echt verschil maakt voor kwetsbare burgers!

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com