Aanmeldformulier hulpvraag Present: nabij in nood

17-03-2020

Er zijn veel individuen, gezinnen, groepen vrienden, kerkleden en andere mogelijke groepen die zich de komende tijd willen inzetten voor kwetsbare mensen in hun buurt. Present wil deze groepen stimuleren om zich de komende periode te verbinden aan één of meerdere echt kwetsbare mensen in de buurt.

Jij kan voor jezelf óf jouw cliënt m.b.v. dit formulier een hulpvraag melden. We gaan voor digitale ontmoetingen in de vorm van een appje, een telefoongesprek, of praktische kleine taken, zoals de hond uitlaten of het doen van boodschappen. Dit zodat mensen niet alleen door deze situatie hoeven te gaan.

Wie weet groeien deze ontmoetingen ná de crisis uit tot echte ontmoetingen en/of kun je de vrijwilliger in het echt ontmoeten met een kopje koffie! 🙂

Ben jij hulpverlener van een gezin die wel wat steun kan gebruiken? Meld dit gezin dan aan voor een anti-verveel-pakket!

Voor wie? Bijvoorbeeld:

• Mensen die zelf niet de gezondheid hebben
  • Mensen voor wie onvoldoende netwerk beschikbaar is om te helpen
  • Mensen die wel wat contact kunnen gebruiken nu zij de deur niet uit komen
  • Mensen die worden begeleid door jou als hulpverlener

NB: houd bij het melden van een hulpvraag er rekening mee dat de mogelijkheid bestaat dat er geen passend aanbod is vanuit een groep voor je hulpvraag.

We passen onze werkwijze aan, zodat de hulp zo snel mogelijk geboden kan worden. Dit betekent dat we voorafgaand aan de hulp van vrijwilligers geen kennismakingsbezoek plannen. We kunnen telefonisch of digitaal onderling afstemmen.

Bij alle hulp die wij via onze vrijwilligers bieden, vragen we om zorgvuldig de richtlijnen van de Rijksoverheid te volgen (en daarmee ook op afstand te blijven van elkaar).

(vink minimaal één optie aan)
    Wij vragen aan onze vrijwilligers om vertrouwelijk om te gaan met de gegevens van de hulpvrager.
  • Let op! Je krijgt een kopie van je aanmelding op je mail. Als je geen mail ontvangt is er iets niet goed gegaan bij de aanmelding!
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com