Van een huis naar een thuis…

19-04-2021

Hoe maak je nou van je huis je thuis? Door het met eigen spullen, naar eigen smaak in te richten. Een likje verf hier, een behangetje daar, iedereen kent het wel; het zijn de kleine dingen die het doen met een verhuizing. Maar als door reuma je handen niet meer kunnen wat je graag wilt, en je hebt niet de mensen om je heen die dit voor je op kunnen pakken, dan kan je het zomaar even niet meer zien zitten. Stichting Present sluit graag aan bij zo’n hulpvraag, en wat was mevrouw verrast dat er niet één, niet twee, maar zelfs drie vrijwilligers kwamen om haar te helpen. Er werd hard gewerkt; de woonkamer werd behangen en de keuken en de slaapkamer werden geverfd. En na hard werken, heeft de inwendige mens ook wat nodig; voor wie wilde werd er koffie, broodjes en soep klaargemaakt. Uiteindelijk zorgde de hulp van de vrijwilligers ervoor dat mevrouw de verhuizing weer helemaal zag zitten. Wat was ze onder de indruk van de belangeloze inzet van de vrijwilligers!

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com