Fijn! Meer licht!

04-04-2022

Twee vrijwilligers hebben in de afgelopen week vier lampen opgehangen bij een mevrouw. Mevrouw woont al sinds 2019 in haar huisje, maar heeft op 2 plaatsen nog steeds helemaal geen licht. Spullen moeten in delen aangeschaft worden omdat mevrouw geld moet krijgen vanuit het bewind. Zo heeft mevrouw bijvoorbeeld ook nog geen kapstok. Mevrouw vond het vervelend dat de vrijwilligers hun jas niet op konden hangen, maar dat was helemaal niet erg! Ze zijn de klus begonnen door eerst gezellig een kopje koffie te drinken en met elkaar kennis te maken. Daarna zijn de vrijwilligers aan de slag gegaan. Het was echt nog even klussen, omdat er extra gaatjes geboord moesten worden om de lampen op te kunnen hangen. Daarvoor was er een verlengsnoer nodig omdat er geen stopcontact in de gang zat. Gelukkig woonde een van de vrijwilligers vlakbij, dus die is het snoer zelf even gaan halen. Na 2,5 uur was de klus klaar en hingen de lampen aan het plafond. Mevrouw had weer licht! Mevrouw was erg blij met de hulp, stapje voor stapje wordt haar huis steeds meer ingericht!

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com