Als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je hier twee mogelijkheden voor:

Word lid van de Flexgroep

De Flexgroep is een groep van individuen die regelmatig samen een vrijwilligersproject uitvoeren. De projecten zijn over het algemeen van praktische aard: helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin. Als flexer vertel je ons wat jij leuk vindt om te doen of waar je goed in bent (bijv. laminaat leggen, sauzen, behangen of tuinieren) en hoe vaak je iets wilt doen (bijv. 1x per maand).

De flexers ontvangen aan het begin van elk jaar per mail een planning met de data voor het hele jaar waarop klussen worden uitgevoerd. De klussen vinden plaats op dinsdag-, vrijdag-  of zaterdagochtend van 9:00 tot ongeveer 12:30. Je mag zelf kiezen welke dag je meedoet; meerdere dagen mag natuurlijk ook. Per groep staan er ongeveer 6 klussen per jaar op de planning. We gaan er vanuit dat je probeert de data vrij te houden in je agenda. Je kunt uiteraard wel (op tijd) afzeggen; dit is geen probleem. Het gaat erom dat jij meedoet wanneer jij dat wilt en dat je de klus doet die jij leuk vindt! Ideaal dus als je op regelmatige basis iets wilt doen en met verschillende mensen in aanraking wilt komen (bijv. medeklussers en hulpontvangers).
Mocht er tussendoor een spoedklus aangemeld worden door een hulpverlener, kan het zijn dat we je per email vragen of je extra inzetbaar bent. Ook daarin ben je vrij om je af te melden of het niet uitkomt.

Voordat de klus plaatsvindt, ontvang je per email een projectformulier. Hierin staan alle benodigde gegevens over de klus en de locatie. We gaan er vanuit dat je strikt vertrouwelijk omgaat met de informatie die je over de hulpontvanger krijgt.

Zet je expertise in

Present Ede is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen in communicatie, vormgeving, fondsenwerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer en logistiek. Neem bijvoorbeeld even een kijkje bij onze vacatures. Jouw bijdrage maakt voor ons een groot verschil!

Aanmelden

Meld je direct aan voor de flexgroep of neem contact op voor de inzet van jouw expertise.

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com