Present Ede ontvangt bijdrage Menzisfonds

2 juli 2023

Jaarlijks geeft het Menzisfonds een financiele bijdrage aan diverse maatschappelijke organisaties in Nederland. Dit jaar was ook Present Ede geselecteerd als goed doel en maakten we kans op een bijdrage van uit het Menzisfonds.

Op 27 juni vond de uitreiking plaats op het kantoor van Menzis in Wageningen. Algemeen coordinator van Present Ede, Thomas Steenbergen, vertelde over een project dat recent was uitgevoerd door vrijwilligers via Present Ede. Op deze manier werd voor iedereen duidelijk wat de impact is die vrijwilligers maken in het leven van hulpontvangers die vaak in moeilijke omstandigheden leven.

Samen met 13 andere organisaties uit de regio ‘midden’ ontving Present Ede een bijdrage uit het Menzisfonds. We werden verrast met een bijdrage van €1500! De bijdrage zal ingezet worden om onze projecten te blijven organiseren. Zo kunnen vrijwilligers impact blijven maken.