Acties

15 jaar Present Ede. Vier met ons mee!

Welke ontmoeting, welk project of welke activiteit heeft indruk op je gemaakt en is je bijgebleven?

We weten dat een project met Present waardevolle momenten oplevert die mensen vaak jarenlang bijblijven. Tegelijk gaan we vaak snel weer over tot de orde van de dag. In 2024 bestaat Present Ede 15 jaar! We willen dit jubileumjaar aangrijpen om nog eens extra stil te staan bij bijzondere verhalen en mooie herinneringen. Want: uiteindelijk kan het verhaal van 15 jaar Present Ede het beste verteld worden door de mensen die geweest bij al die projecten die plaatsvonden in de afgelopen 15 jaar.

Schrijf mee…
Ben je in de afgelopen 15 jaar betrokken geweest bij Present Ede als vrijwilliger, hulpverlener of hulpontvanger? Heb je een mooie herinneringen? Iets wat indruk heeft gemaakt, of iets wat je aan het denken heeft gezet? Deel het dan met ons via onderstaand formulier! Zo schrijven we met elkaar het verhaal van 15 jaar Present in Ede!

Wat doen we met jouw reactie?
Naast dat wij er enorm naar uitkijken om alle reacties te lezen, willen we deze ook graag delen. Gedurende het jubileumjaar zullen een aantal inzendingen (anoniem) gedeeld worden op social media kanalen. We verzamelen alle inzendingen (anoniem) op onze website, daarnaast zullen alle inzendingen gebundeld worden tot een mooi overzicht dat terug zal komen tijdens de jubileumviering in het najaar van 2024.

… en/of doneer!
Wil je ons jubileum meevieren door middel van een donatie? Dat kan via deze link. Door middel van deze jubileumactie willen we geld ophalen om het werk van Present Ede ook de komende jaar mogelijk te maken. De actie loopt tot 31 december 2024, de laatste dag van ons jubileumjaar. Door uw donatie draagt u bij aan het organiseren van projecten, acties en de daarbij horende ontmoetingen. Helpt  u mee?

15 jaar Present

Welke herinnering, opgedaan via Present Ede, is jou bijgebleven?

Naam
Mogen wij, bij het plaatsen van jouw herinnering op website of social media, ook je naam noemen? Zo niet, sla deze stap dan over.
Mogen wij contact met je opnemen voor meer informatie over jouw inzending? Zo niet, sla deze stap dan over.