Met wie klaar jij die klus?

13-09-2017

Momenteel heeft Present Ede veel hulpvragen liggen, ook van buren uit jouw wijk. Je kent het wel, die huizen waar de gordijnen altijd dicht zitten en je je afvraagt wat zich daar afspeelt. Zoals bij een alleenstaande man in de Ede Zuid met hartproblemen, waarbij moet worden gesausd en diverse andere klusjes moeten worden gedaan. Of de opruimklus bij een bejaard echtpaar in Veldhuizen. Ze worden begeleid door het Sociaal Team. Huishoudelijke hulp is ingezet maar eigenlijk moet er eerst flink worden opgeruimd wil er echt kunnen worden schoongemaakt. We hebben ook een hulpvraag ontvangen van een moeder. Haar huis moet gesausd worden zodat het voor haar en haar kinderen een fijne plek om te wonen is. Verhuizen… Mevrouw heeft een jaar lang op straat geleefd en heeft nu weer een woning toegewezen gekregen. Een leeg huis, want we zoeken nog vrijwilligers die spullen uit de opslag willen verhuizen.

Zo hebben we meer dan 20 hulpvragen in Ede! Vele handen maken licht werk, en het is nog leuk ook! Met wie pak jij een klus op?

Meld je aan

Ervaar hoe een paar uur van je tijd
een groot verschil maakt in het leven van een ander

Present: aanwezig, hier en nu, als cadeau voor de ander.
Bouw mee aan een samenleving waarin mensen naar elkaar omzien!
Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com