Als donateur

Het werk van Present Ede groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen  blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present u hard nodig.

Steun Present als donateur

Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen. Daarom is het mogelijk om Present Ede te steunen als donateur. Heb jij enthousiasme en liefde voor het werk van Present, waarbij er in de samenleving wordt omgekeken naar kwetsbare mensen? Word dan ‘mede-eigenaar’ van het werk wat Present doet en van haar aandeel in de samenleving. Donateuren maken het mogelijk dat wij als Present ons werk kunnen blijven doen.

Waarom donateur worden?

Op dit moment organiseren we als Present  een groeiend aantal  projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de gemeente en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Daarom is de steun van donateuren hard nodig!

Hoe wordt u donateur?

Klik hier en neem uw aandeel in Ede > deel uw enthousiasme > word donateur!

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com