Verhalen

Present Ede in actie met de Verhuisfamilie

Namens stichting De Verhuisfamilie is het verhuisteam van Mondial Movers Waaijenberg Groep, samen met Vivens en de vrijwilligers van stichting Present Ede in actie gekomen om iemand zonder sociaal vangnet te verhuizen. De hulpvraag voor deze verhuizing kwam vanuit Present Ede en deze is op 1 maart uitgevoerd door De Verhuisfamilie. Deze verhuizing is geheel belangeloos uitgevoerd.

De Verhuisfamilie is één van de initiatieven van Mondial Movers Foundation en is opgericht voor mensen die moeten verhuizen maar niet de financiële middelen en/of het sociale vangnet hebben om dit te regelen.

Thomas Steenbergen, Algemeen Coördinator bij Stichting Present Ede vertelt:

“Fijn om zo samen te werken, mooi om de inzet en betrokkenheid van iedereen te zien! Na afloop heb ik nog contact gehad met de hulpverlener. Mevrouw is erg blij en dankbaar voor alle hulp. Alles is goed gegaan, en daar is ze erg blij mee.

Naast dat het verhuisteam een helpende hand heeft geboden, hebben ze daarmee ook laten zien dat zij er niet alleen voor staat. In de komende weken gaan vrijwilligers van Stichting Present nog bij deze mevrouw aan de slag om de nieuwe woning verder aan te kleden, zodat het ook echt een fijn thuis wordt voor haar.”