Aanmeldformulier voor een praktische hulpvraag

Er zijn regelmatig groepen die zich via Present in willen zetten. Met dit formulier kunt u een melding maken van een hulpvraag die voldoet aan de criteria van Present (zie: Hulpvraag melden). Ook als de hulpvraag voldoet aan de criteria van Present is het mogelijk dat wij geen passend aanbod hebben en dat we dus (op het gewenste moment) geen hulp kunnen bieden.

BELANGRIJK: Vergeet bij het invullen van onderstaand formulier niet de naam en het adres van de bewoner te vermelden. U kunt dit vermelden in het vak ‘Bijzonderheden en eventuele vragen’. Indien naam en adres op het aanmeldformulier ontbreken, kan de aanvraag helaas niet in behandeling worden genomen.

Weest u zich ervan bewust dat wanneer u een hulpvraag aanmeldt bij Present Eindhoven, wij naam en adresgegevens van de bewoner, globale informatie over de aangevraagde werkzaamheden en staat van de woning en de naam van de betrokken maatschappelijke organisatie delen met de betreffende woningcorporatie.