Als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt hier verschillende mogelijkheden voor:

Word lid van de Flexpool

De Flexpool bestaat uit individuele vrijwilligers die eens in de zoveel tijd samen een vrijwilligersproject uitvoeren. Wanneer er een hulpvraag bij Present Eindhoven wordt ingediend waar geen reguliere groep aan gekoppeld kan worden, bijvoorbeeld omdat het om een wat kleinere klus gaat, kijken wij of het project door een groepje flexers uitgevoerd kan worden. Wanneer je als flexer staat ingeschreven, kun je per keer aangeven of je mee kunt en wilt doen aan een project. Je bepaalt zelf of dat elke maand is of slechts twee keer per jaar. We benaderen onze flexpool voor praktische projecten: helpen bij verhuizen, verven, laminaat leggen of het opknappen van een tuin. We zijn met name op zoek naar praktische flexers die af en toe door de week beschikbaar zijn. Meld je hier direct aan voor de flexpool.

Word lid van het E-Team

Wil je wel vaker meedoen aan een praktische klus (1 tot 2 keer per maand) maar toch flexibel blijven? Meld je dan aan voor ons E-TEAM. Doordat we werken met wat kortere lijntjes kunnen we met het E-TEAM klussen oppakken die te maken hebben met een verhuizing, zoals texen in de nieuwe woning, opruimen in de oude woning, lampjes en planken ophangen en natuurlijk de verhuizing zelf. Kijk hier voor meer informatie.

Word projectbegeleider

Naast het kernteam werken we bij Present Eindhoven met een aantal vrijwillige projectbegeleiders die helpen bij de begeleiding en organisatie van de projecten. Lijkt het je leuk om vrijwilligersgroepen te begeleiden en op een meer organisatorisch niveau mee te helpen onze projecten mogelijk te maken? Bekijk dan onze vacature voor projectbegeleider.

Zet je expertise in

Present Eindhoven is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen bij marketing, communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer en logistiek. Er zijn tevens mogelijkheden voor een bestuursfunctie. Kijk ook bij onze actuele vacatures. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil! Neem contact op voor de inzet van jouw expertise.