Aanmeldformulier NLDoet

Op zaterdag 14 maart is het weer zo ver: NLDOET! Op deze datum doen mensen in heel Nederland een dagje vrijwilligerswerk. Elk jaar organiseert Present Eindhoven een aantal bijzondere projecten waaraan u als vrijwilliger mee kunt werken. Bijvoorbeeld bij een praktische klus, om iemand die dit zelf niet (meer) kan te helpen met het texen, schoonmaken of opruimen van zijn of haar woning. Of u kunt meedoen met een sociaal project, waarbij we een gezellige middag bezorgen aan bijv. ouderen, daklozen of mensen met een beperking. Doet u mee? En misschien kent u wel iemand die nog niet eerder mee heeft gedaan: van harte welkom! Inschrijven kan t/m 19 januari via onderstaand formulier.

Doe ook een dagje vrijwilligerswerk via Present en steek de handen uit de mouwen op 14 maart! Niet alleen groepen, maar ook individuele aanmeldingen voor deze dag zijn van harte welkom. Inschrijven kan vanaf 16 jaar (jongeren van 12 t/m 15 jaar zijn welkom onder begeleiding van een volwassene). Voor vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen via het contactformulier op deze website of mailen naar info@presenteindhoven.nl.

Sorry. Dit formulier is niet langer beschikbaar.