E-team

If you have a problem – if no one else can help – you can count on:

HET E-TEAM!

Waarom een E(indhoven)-team?

Bij Present krijgen we regelmatig spoedvragen binnen van mensen zonder netwerk / geld / gezondheid. Het gaat dan om verhuizingen, ontruimingen, laminaat leggen, sauzen, ophangen van lampen/plankjes etc. Omdat we werken met groepen die we langer van tevoren inplannen, kunnen we vaak niet aan deze spoedvraag voldoen, terwijl het wel heel erg nodig is. Vandaar dat we graag een pool willen vormen van mensen die 1 tot 2 keer per maand willen meehelpen en die we kunnen benaderen als we zo’n hulpvraag binnen krijgen.

Met andere woorden:

• Een klein klusteam
  • Korte lijntjes
  • Flexibele inzet
  • Korte termijn
  • Minder voorbereiding

Hoe werkt het voor jou?

Als we een spoedvraag krijgen, zetten we deze via whatsapp uit in het E-team. Je geeft meteen aan of je wel of niet mee wilt doen, zodat we binnen een dag al weten of een klus wel of niet door kan gaan. Als je beschikbaar bent, kun je dat aangeven. Je doet alleen mee als je tijd hebt en als de hulpvraag bij je past. Je werkt regelmatig met dezelfde mensen samen, dus leert elkaar ook wat beter kennen. De voorbereiding wordt gedaan door de projectbegeleider van Present, dus je hoeft alleen op de klusdag aanwezig te zijn. Zo hopen we 1 tot 2 keer per maand iemand te kunnen helpen met het E-team.

Iets voor jou? Meld je dan aan via onderstaande button! We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor een kennismakingsgesprek.

Aanmelden E-team