Een projectbegeleider in actie

Dankzij onze projectbegeleiders zetten elke week opnieuw groepen vrijwilligers zich in bij Present om iemand op een praktische manier te helpen. Als projectbegeleider ben je de eerste persoon die namens Present bij iemand thuis komt om afspraken te maken over het project dat een groep komt doen. Dit kan variëren van het opknappen van een tuin of het schoonmaken van een huis tot het organiseren van een high tea voor ouderen. Als projectbegeleider zorg je voor een goede voorbereiding van het project, zodat de groep op de dag zelf meteen aan de slag kan. Je komt op veel verschillende plekken en bent de schakel tussen vrijwilligers, hulpverleners en mensen die hulp ontvangen: echt mensenwerk dus.

Bekijk hier de reportage van het programma MensenWerk die door Studio 040 werd gemaakt over onze projectbegeleider Patricia. Houd jij ook van werken met mensen en wil je graag iets zinvols voor anderen doen? Bekijk dan onze vacature voor projectbegeleiders en onze vacature voor studentenbegeleiders en neem contact met ons op!