Inschrijving NLdoet geopend!

03-01-2019

Zaterdag 16 maart is het weer zo ver: NLdoet! In het hele land zetten vrijwilligers zich op deze datum een dagje in voor een ander. Ook Present organiseert elk jaar tijdens NLdoet een aantal bijzondere projecten waaraan u als vrijwilliger mee kunt werken. Bijvoorbeeld bij een praktische klus, om iemand die dit zelf niet (meer) kan te helpen met het texen, schoonmaken of opruimen van zijn of haar woning. Of u kunt meedoen met een sociaal project, waarbij we een gezellige middag bezorgen aan bijv. ouderen, daklozen of mensen met een beperking.

Doet u mee? En misschien weet u wel iemand om mee te nemen die nog niet eerder mee heeft gedaan: van harte welkom! Inschrijven kan t/m 20 januari.

En omdat NLdoet te vroeg valt om tuinprojecten uit te voeren, organiseert Present op zaterdag 13 april een aparte dag waarop we tuinen op willen knappen bij kwetsbare mensen in Eindhoven. Vindt u het leuk om ​samen met anderen een tuin aan te pakken, dan kunt u zich hiervoor opgeven t/m 17 februari.

Geeft u een paar uur van uw tijd aan een ander en bent u PRESENT op 16 maart en/of 13 april? Opgeven kan – individueel of met een groep – via de link op onze homepage.