Lancering E-Team

23-05-2019

Flexibel vrijwilligerswerk. Praktische hulp bieden waar nodig. Dat is waar Present voor staat. In Eindhoven lanceren we nu een nieuwe vorm om nog sneller die hulp te kunnen bieden die nodig is. Ook bij spoedklussen, zoals verhuizingen. Het E-TEAM!

In de afgelopen jaren hebben we gemerkt dat we groepen vrijwilligers goed in kunnen zetten bij hulpvragen die wat langer van tevoren te plannen zijn. Denk bijv. aan het texen van een verwaarloosde woonkamer, het opruimen van slaapkamers, het leeghalen van een tuin, het geven van een grote schoonmaakbeurt, etc. We hebben en nemen de tijd om een match te vinden die aansluit bij het aanbod van de vrijwilligers en kunnen het project in samenwerking met de groep zorgvuldig voorbereiden. Wanneer er echter hulpvragen binnenkomen die gerelateerd zijn aan een verhuizing, zit hier een bepaalde tijdsdruk achter, omdat de verhuizing vaak al binnen een maand plaats moet vinden.

Om toch aan deze hulpvragen te kunnen voldoen, starten we dit jaar een E-TEAM op. Een team dat sneller kan schakelen, omdat er korte lijntjes zijn, de voorbereiding door de projectbegeleider wordt gedaan en de vrijwilligers op elkaar ingespeeld zijn. Gericht op die mensen die wat vaker aan de slag willen met een praktische klus, namelijk 1 tot 2 keer per maand.

Interesse om mee te doen? Meld je snel aan via deze link en we nemen contact met je op.