Nieuwe medewerker Present Eindhoven

8 december 2020

Met veel plezier stel ik mezelf graag aan jullie voor. Ik ben Els van Schijndel en begin in 2021 als tweede coördinator naast Conny bij Present Eindhoven.
Ik krijg energie van het maken van verbindingen tussen mensen en organisaties met als doel positiviteit in de maatschappij te brengen. Daarbij vind ik het belangrijk om resultaten te behalen waar mensen echt wat aan hebben. De functie van coördinator past hier voor mijn gevoel heel goed bij en ik heb dan ook veel zin om in januari te starten. Vanuit mijn rol als coördinator zal ik me naast het matchen voornamelijk richten op de verbinding met bedrijven en marketing en communicatie.

Verder over mezelf: ik ben 38 en woon in Son samen mijn vriend en ons zoontje van 5. Ik geniet van ontspannen in de natuur, lekker sporten en houd van lezen.  Hiervoor heb ik in Amsterdam gewoond en werkte in als leidinggevende en projectleider in het vrijwilligersveld.

Ik kijk er naar uit veel van jullie te ontmoeten in 2021. Mocht je vragen of ideeën hebben, weet me te vinden.