Teamtraining met Impact

20-06-2019

Hoe mooi zou het zijn wanneer je als team je niet alleen maatschappelijk in kunt zetten, maar deze activiteit meteen als training voor je team kunt gebruiken? Een Present project is altijd al een mooie manier geweest om te werken aan teambuilding: door gezamenlijk in een andere setting met iets heel anders bezig te zijn dan normaal, met een gezamenlijk einddoel, leer je hele andere kanten van je collega’s kennen. We willen dit graag nog een stapje verder trekken: niet alleen werken aan teambuilding, maar onder begeleiding van een coach getraind worden als team. Op deze manier haal je nog meer uit je project en vang je twee vliegen in één klap!

Bij Present Eindhoven zijn we daarom gestart met Teamtrainingen met Impact. Een trainingsdag bestaat uit twee delen. In de ochtend gaat het team aan de slag met een maatschappelijk project. Trainers Erwin en Jeroen kijken mee en analyseren welke teamprocessen spelen wanneer het team met elkaar aan de slag gaat om het project te realiseren. De bevindingen uit de ochtend zijn input voor de training in de middag. De inzichten en handvatten die je als team uit de training meeneemt kunnen meteen toegepast worden op de werkvloer.

Meer weten? Lees hier alles over Teamtraining met Impact.