Present zijn tijdens de coronacrisis

Beste vrijwilligers,

In deze bijzondere en spannende tijd is het mooi als we elkaar van dienst kunnen zijn. Fijn dat jullie betrokken willen zijn bij kwetsbare mensen die tijdens de coronacrisis hulp kunnen gebruiken!

Er zijn mensen die in deze periode hulp niet geregeld krijgen via de bestaande kanalen en ook geen beroep kunnen doen op hun netwerk. Juist voor die mensen willen we graag samen met jullie hulp organiseren. Present Eindhoven krijgt hulpvragen vanuit Eindhoven, Best en Veldhoven door via haar lokale netwerk en via het landelijke netwerk #nietalleen. We pakken deze vragen niet zelf op maar koppelen ze aan organisaties of individuele vrijwilligers die de gevraagde hulp kunnen bieden. Bijzondere tijden vragen om bijzondere  acties en daarom geldt onze coördinerende rol tijdens de coronacrisis ook voor vragen die niet passen bij het reguliere aanbod van Present.

Doe je mee?

Via onderstaand formulier kun je jouw kerk, organisatie of groep rechtstreeks bij Present aanmelden. Vermeld in dat geval de gegevens van een contactpersoon en jullie aanbod. Als er een vraag binnenkomt die past bij het aanbod, benaderen wij de contactpersoon van de betreffende kerk, organisatie of groep.

Het is ook mogelijk om je bij ons aan te melden als individu. De mensen die zich op persoonlijke titel aanmelden kunnen wij dan ook met concrete vragen benaderen. Meld je echter niet als individu aan als de groep of organisatie waar jij deel van uitmaakt zich al bij #nietalleen of bij Present Eindhoven heeft aangemeld. In dat geval kun je (de contactpersoon van) de groep of organisatie waar jij bij hoort laten weten dat je wilt helpen.

NB: Bij alle hulp die jij en wij bieden vragen we om zeer zorgvuldig de richtlijnen van de Rijksoverheid te volgen.

Heb je vragen vooraf, tijdens of na je inzet neem dan contact met ons op via info@presenteindhoven.nl of 06-363 670 82.

• Bij voorkeur mobiel, ivm contact via WhatsApp
  • (collega's, buren, vrienden, gezin, kerk)

Let op: je krijgt een kopie van je aanmelding op je mail. Als je geen mail ontvangt is er iets niet goed gegaan bij de aanmelding