Teamtraining met IMPACT

Wilt u met uw team maatschappelijke impact creëren en daarnaast de kans benutten om uw teamprestaties naar een hoger level te tillen? Kies voor een Teamtraining met IMPACT!

Een trainingsdag bestaat uit twee delen. In de ochtend gaat uw team aan de slag met een maatschappelijk project. Een trainer kijkt mee en analyseert welke teamprocessen spelen wanneer het team met elkaar aan de slag gaat om het project te realiseren. De bevindingen uit de ochtend zullen vervolgens input zijn voor de training in de middag. De inzichten en handvatten die uw team uit de training meeneemt kunnen meteen toegepast worden in de dagelijkse praktijk.

Team APK

Van je auto verwacht je dat deze optimaal presteert om je zo veilig mogelijk naar je doel te rijden. Waarom dan niet af en toe checken hoe jouw team functioneert? Is jullie samenwerking optimaal? Zijn de verwachtingen naar elkaar uitgesproken en helder? Begrijpen jullie elkaar of spelen er onderlinge irritaties?

In samenwerking met Present Eindhoven bieden we graag de kans om in één dag een gaaf maatschappelijk project te realiseren én een check-up te doen met je gehele team. Een trainingsdag bestaat uit twee delen. In de ochtend gaan jullie aan de slag met een maatschappelijk project. Een trainer kijkt mee en analyseert welke teamprocessen spelen wanneer het team met elkaar aan de slag gaat om het project te realiseren. De bevindingen uit de ochtend zullen input zijn voor de training in de middag. De inzichten en handvatten die jullie uit de training meenemen kunnen jullie vervolgens toepassen in de dagelijkse praktijk.

Heb je zelf een idee waar een storing zit? Laat ons dan vooral in de kennismaking weten waar jullie als team aan willen werken. Denk aan feedback geven, samenwerken, verwachtingen verhelderen, plannen maken, etc.

In de training gaan we verder in op de bevindingen uit de ochtend. Om er zeker van te zijn dat jullie de inzichten gelijk kunnen toepassen in de dagelijkse praktijk, maken we gebruik van ervaringsleer. Dit wil zeggen dat we je tools aanbieden, maar dat we hier ook gelijk actief mee aan de slag gaan om de vertaling naar de praktijk in te zetten.

Aan het einde van de dag weet je waar je als team aan kunt werken om optimaal te presteren en heb je een plan om dit op te pakken. Tevens hebben jullie met deze dag niet alleen jullie teamperformance versterkt, maar ook impact gerealiseerd in het leven van een kwetsbare bewoner door het uitvoeren van een maatschappelijke project.

Voorwaarden

Een Teamtraining met IMPACT is mogelijk voor teams van 6 tot 16 medewerkers. Als maatschappelijk project kunnen jullie kiezen voor een praktische klus waarbij jullie op 1 of 2 locaties in Eindhoven een kwetsbare bewoner thuis helpen met een grote klus in huis of tuin. U kunt uw maatschappelijke project al upgraden naar een Teamtraining met IMPACT voor € 1000,-.

Over de trainers

Jeroen Oor (links) en Erwin van Oss (rechts) hebben in 2018 ReACTivate opgericht. ReACTivate is een Trainings- en Coachingsbedrijf. Onze visie is dat wij mensen willen raken en hun leven positief beïnvloeden zodat zij makkelijker, prettiger en gelukkiger in het leven staan, zowel binnen organisaties als privé. Onze passie is het inspireren, coachen, trainen en activeren van mensen door trainingen te geven.

Wat wij anders doen, is dat wij echt met de mensen aan de slag gaan, gaan kijken waar ze zichzelf tegenhouden. Door middel van ervaringen houden we mensen een spiegel voor en laten hen hun maximale potentieel bereiken. De eenvoud van de tools in combinatie met de ervaring, zorgt dat mensen in beweging komen en blijven.

“Bij diverse productieorganisaties en onderwijsinstellingen deed ik de afgelopen jaren veel ervaring op in leidinggevende functies en als organisatieadviseur. Ik leerde dat mensen de sleutel zijn tot succes. En, erg herkenbaar, dat dit niet vanzelf gaat. Met ReACTivate zie ik hoe het anders kan, wat mensen in beweging brengt en hoe ze vanuit verantwoordelijkheid dingen gaan doen.” (Erwin)

“Door goed te luisteren en mensen positief te motiveren en gezamenlijke doelen na te streven zijn mensen in staat een hoger resultaat te behalen en met veel plezier samen te werken. Bij ReACTivate staat de mens centraal en het is mijn passie om mensen te coachen. Ik creëer een doorbraak bij mensen op een eenvoudige en krachtige manier zodat mensen blijvend in beweging komen.” (Jeroen)