Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Elburg de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Stichting Present Elburg biedt u bedrijf de mogelijkheid om een uniek vrijwilligersproject te doen dat aansluit bij de wensen en talenten van de groep. De werkzaamheden of activiteiten die u wilt doen, mag u dus zelf aangeven en indien gewenst kan Stichting Present Elburg suggesties doen.  Ook kunt u de lokale beweging (financieel) ondersteunen door partner te worden van Stichting Present Elburg en zo uw lokale betrokkenheid vorm geven.

Word partner

Word partner van Stichting Present Elburg en ondersteun ons werk eenmalig of meermalig met een financiële bijdrage.

Present Personeel-dag

Het jaarlijkse personeelsuitje vormgegeven door Stichting Present. De personeelsleden doen met elkaar een praktische of sociale activiteit en sluiten dit af met een feestelijk diner in Restaurant de Haas. Het hele bedrijf wordt bij het vrijwilligerswerk betrokken en zo ervaren de medewerkers de maatschappelijke betrokkenheid van het bedrijf.
U ontvangt: Foto’s van het project & Exposure op de website en social media van Stichting Present Elburg.

Teamcoaching IKBEN!ZINVOL

Neem met uw (directie- of management)team deel aan een IKBEN!ZINVOL-dag. IKBEN!ZINVOL is een effectieve en ‘duurzame’ vorm van teamcoaching, dus met een maatschappelijk randje. Een IKBEN!ZINVOL-dag ziet er als volgt uit. ’s Ochtends voert het team een (uitdagend) vrijwilligersproject uit in bijzijn van één of twee professionele teamcoaches. De middag staat in het teken van reflectie en evaluatie. Door de spiegel voor te houden, creëert de teamcoach openheid rondom de huidige samenwerking, wordt bevestigd wat goed gaat en wordt de vinger gelegd op ontwikkelingspunten. Zowel individueel als in teamverband krijgt u naast inspiratie een concrete set adviezen c.q. vaardigheden mee. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Investering

• Maatschappelijk personeelsuitje en teambuilding: wij werken voor kwetsbare groepen die zelf niets hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen bij u in rekening. Dit doen wij tegen kostprijs. Een vrijwilligersproject met 5 tot 10 deelnemers kost € 250,- inclusief BTW. Voor groepen van 10 tot 250 deelnemers maken we een maatwerk offerte. Meld u aan of neem contact op voor een kennismaking
  • Teamcoaching IKBEN!ZINVOL: De kosten van een IKBEN!ZINVOL-traject hangen af van uw probleemstelling, de specifieke coachings doelstellingen en de omvang van uw team. Neem contact met ons op voor een persoonlijk gesprek en een offerte op maat.

Download flyer voor bedrijven

Ervaringen

Deze bedrijven gingen u voor:
Proven Web Concepts

830263_256576074476962_171489967_o