Club van 100

LOGO-Present club van 100
Present Elburg heeft een eigen plek ingenomen in het welzijnswerk op de NO-Veluwe. Present verbindt vrijwilligers die bereid zijn om een dag de handen uit de mouwen te steken met mensen die een concrete hulpvraag hebben en hiertoe zelf geen mogelijkheden zien.

Veel bedrijven en organisaties doen mee met de projecten die Present landelijk organiseert. Hulpprojecten van een dag worden mogelijk gemaakt door vraag en aanbod te verbinden. Het afgelopen jaar waren dit in Elburg 35 projecten waarbij meer dan 200 vrijwilligers betrokken waren.

Om het werk van Present in Elburg mogelijk te maken is een vaste kern van vrijwilligers actief, aangestuurd door een coördinator. Zij helpen met het uitvoeren van de projecten en het bijhouden van de website en de administratie. Om ‘Present’ te blijven is het van belang om regelmatige en structurele inkomsten te hebben. Met terugkerende maandelijkse inkomsten kunnen de vaste projectkosten en de overhead van de organisatie gedekt worden.

Naast andere manieren van fondsenwerving bouwen wij aan een Club van 100. De Club van 100 is een netwerk van ondernemers, organisaties en betrokken burgers in de gemeente Elburg die Present een warm hart toedragen en financieel willen ondersteunen.

Uw aandeel in Present

We vragen u om lid te worden van de Club van 100. U kunt daarvoor het volgende verwachten:

• Als lid van de Club van 100 wordt u vermeld op de website van Present Elburg (tenzij u aangeeft daar geen prijs op te stellen).
  • Tenminste tweemaal per jaar sturen we u onze Nieuwsbrief, zodat u op de hoogte bent van het wel en wee van de stichting.
  • Eenmaal per jaar organiseren we een bijeenkomst. Er is dan gelegenheid om elkaar te ontmoeten en te netwerken.
  • Om lid te worden van de Club van 100 doneert u 100 euro per jaar aan Present Elburg, door middel van het bijgevoegde inschrijfformulier. We stellen uw betrokkenheid en hulp zeer op prijs!

Meld u hier direct aan