De zomer van Present

07-09-2018

Heb jij ook zo genoten van de zomer? Of vond je het soms écht te warm? Onze vaste vrijwilligersgroep was in ieder geval niet te stuiten deze zomer. Enthousiast als ze zijn, zijn ze gewoon doorgegaan met het doen van projecten.

Gezellig en nuttig bezig zijn met elkaar om een stadgenoot te helpen. Niet alleen om de klus te klaren, maar ook om de ander te ontmoeten, koffie te drinken en er simpelweg te zijn. Hoe eenvoudig kan het zijn!

Zo hebben onze vrijwilligers hebben laminaat gelegd bij een alleenstaande moeder, geholpen bij de Voedselbank, getuinierd bij een alleenstaande moeder zonder netwerk, een oudere meneer geholpen met verhuizen, behangen bij een alleenstaande meneer met een handicap. Al deze mensen zijn enorm geholpen en hebben hierdoor een nieuwe start gekregen: een geslaagde zomer voor hen dus!

Je kunt je voorstellen dat ook wij bij Present Enschede erg blij zijn met onze vrijwilligers uit de flexgroep!

Lijkt het je leuk om mee te doen in onze flexgroep? Neem dan even contact met ons op, dan plannen we een kennismaking bij ons op kantoor of meld je gelijk aan.