Present organiseert teamdag voor collega’s AllRound Technology

28-06-2019

‘Daag ze maar uit’, zei Erik Jan de Jong, directeur van AllRound Technology, ‘ze hebben heel wat in huis’, doelend op zijn medewerkers. Zijn uitspraak getuigt dat hij trots is op zijn mensen, maar geeft ook aan dat hij ze goed kent. Het bedrijf wilde graag een teamdag uitvoeren, maar dan wel een dag waarin ze een ander konden helpen. Bij Present zijn bedrijven daarvoor aan het goede adres, dus na een presentatie voor hun internationale personeel hebben we een uitdagende match voor hen gevonden.

Al langere tijd lag er een hulpvraag te wachten op de inzet van een grotere groep. Een alleenstaande man met gezondheidsklachten kon zijn omvangrijke tuin niet meer bijhouden. Deze groeide hem letterlijk en figuurlijk boven het hoofd. Vanwege fysieke en financiële problemen had hij geen mogelijkheid om dit zelf op te lossen.  Een mooie uitdaging voor de collega’s van AllRound Technology!

Na een dag flink snoeien, groen afvoeren en zelfs een straatje leggen hielpen ze hun stadsgenoot aan een nieuwe start in zijn leven.  Omdat we bij onze projecten altijd samenwerken met de betrokken hulpverlener, is het mogelijk om in een privé situatie met vrijwilligers aan de slag te gaan. Dit maakt Present uniek. We zijn blij dat deze collega’s ervoor kozen om verschil te maken en met veel plezier hebben wij hen het certificaat Maatschappelijk Betrokken Ondernemer overhandigd. Geweldig, deze inzet voor de samenleving!

Meer weten over onze partnerschappen? Stuur ons een bericht of lees erover op onze website.