Presenters helpen stadsgenoot uit de brand

01-07-2019

Een totaal overwoekerde tuin en  een boom die door het dak van de berging groeit, waardoor de situatie onveilig werd. Dat was de situatie van deze oudere meneer. Zelf heeft hij fysiek en financieel geen mogelijkheden om deze enorme klus te klaren. Gelukkig zijn onze vaste Present-vrijwilligers altijd bereid om zich in te zetten voor hun kwetsbare stadsgenoten. Vol energie hebben ze zich op de werkzaamheden gestort. Er werd volop gezaagd, geknipt, gesnoeid en vooral heel veel tuinafval afgevoerd. Het resultaat mag er zijn, dat kun je op de foto’s wel zien.

Onze flexgroep bestaat uit enthousiaste vrijwilligers die iedere maand (in een verschillende samenstelling) projecten uitvoeren. Aan het begin van de maand krijgen ze een lijst met data en projecten toegestuurd en kunnen ze aangeven aan welk project ze mee willen doen. Een mooie manier om je te verbinden aan Present en samen aan de slag te zijn voor kwetsbare stadsgenoten. Ook zin om mee te doen? Meld je dan hier aan voor onze flexpool!