Gezin Dubbeldam maakt raamtekeningen met cliënten Aveleijn

18-03-2021

‘Ik zag dit project voorbijkomen en de kinderen houden van tekenen, zodoende heb ik ons als gezin hiervoor opgegeven,’ vertelt vader Tom Dubbeldam tegen de verslaggever van 1Twente. Vandaag is Tom met zijn gezin in actie gekomen om raamtekeningen te maken bij de cliënten van Aveleijn De Groene Bogen. Lokale nieuwszender 1Twente wilde naar aanleiding van een eerder radio-interview met Present graag langskomen om dit project in beeld te brengen. Daar werkte de familie graag aan mee.

Tom en Nienke met hun drie zoons Majka, Tommy en Jimmy (van 3 weken!) hebben samen met de bewoners een uurtje heerlijk getekend, kruisje-nulletje gedaan en natuurlijk moest ook het logo van FC Twente op het raam komen! Nienke: ‘Sommige mensen denken bij vrijwilligerswerk dat het heel belastend is en dat je er heel lang aan vast zit. Maar wij ervaren het altijd als een uitje samen met onze kinderen. Het is een onderdeel van de opvoeding.’

Bekijk hieronder de korte reportage die 1Twente over het project maakte.