Collega’s helpen bij dagbesteding kinderen uit Oekraïne

29-04-2022

Afgelopen maandag hebben een aantal collega’s van Xsens zich ingezet voor kinderen die gevlucht zijn uit Oekraïne. Omdat de school voor hen pas over een tijdje begint, is er door NUTwente (Noaberschap Ukraïne – Twente) voor de kinderen een dagbesteding opgezet. Zo kunnen ze in de tussentijd onbezorgd spelen en zich samen met andere kinderen vermaken.

Om de dagbesteding goed te organiseren is ondersteuning door vrijwilligers erg welkom, daarom kwam de hulp van deze collega’s erg goed van pas. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt… en de volwassenen ook!

Het bedrijf Xsens is al jarenlang een trouwe en enthousiaste maatschappelijk partner van Present. Jaarlijks faciliteert Present voor hen minimaal vier projecten, waarbij collega’s zich inzetten in Enschede. Meer informatie over maatschappelijke teambuilding kun je hier vinden.

EN:
Last Monday, a number of colleagues of Xsens have devoted themselves to children who have fled from Ukraine. Because school will not start for them for some time, NUTwente (Noaberschap Ukraïne – Twente) has set up a day care program for the children. In the meantime they can play carefree and enjoy themselves with other children.

In order to organize the day care program well, the support of volunteers is very welcome, so the help of these colleagues was very helpful. The children enjoyed themselves… and so did the adults!

The company Xsens has been a loyal and enthusiastic social partner of Present for years. Each year, Present facilitates at least four projects for them, in which colleagues are deployed in Enschede. More information about social teambuilding can be found here.

Foto’s: Chantal van der Burgt