Als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je hier twee mogelijkheden voor:

Nieuw: Ondersteun de Zorg

Omdat in de zorginstellingen de nood hoog is, hebben we contact opgenomen met de verschillende instellingen om te bekijken of we daar vrijwilligers in kunnen zetten, maar dan individueel in plaats van in groepsverband.  Daaruit is een heel concrete vraag gekomen vanuit Zorggroep Manna. Manna heeft twee locaties, te weten De Wingerd (Boulevard 1945) en De Cypressenhof (Hengelosestraat 363). Beide locaties kunnen jullie hulp goed gebruiken bij de maaltijden en bij het doen van sociale activiteiten met bewoners.
Meld je aan via deze link.

Word lid van de flexpool

De flexpool is een groep van individuen die 3x per maand samen, in wisselende samenstelling, een vrijwilligersproject uitvoeren. Voorbeelden van projecten zijn:

• Sociale projecten: koffiedrinken met eenzame ouderen, koken voor dak- en thuislozen of het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking.
  • Praktische projecten: helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin.

Zet je expertise in

Present Enschede is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen in communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer of logistiek. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil!

Meld je direct aan voor de flexpool of neem contact op voor de inzet van jouw expertise.