Bedrijf of organisatie

Kijk jij ook verder dan de winstcijfers? Vind je maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Enschede helpt bedrijven meer te betekenen voor Enschede en omgeving. Deze bedrijven gingen je al voor.

Partner van Present

Word partner van Present. Daarmee steun je de vele projecten die jaarlijks in Enschede worden georganiseerd voor een leefbare samenleving én je kunt zelf aan de slag. Want we bieden onze partners verschillende pakketten met leuke en unieke ervaringen voor het bedrijf en een zinnige bijdrage aan de samenleving.

Present biedt jouw bedrijf de mogelijkheid om zelf te kiezen welke vorm partnerschap het best bij jullie past. Hiervoor hebben we verschillende pakketten ontwikkeld.

Goud

€2.000,-  per jaar voor een periode van 3 jaar

Present Enschede wil graag zoveel mogelijk mensen helpen en zoveel mogelijk groepen kunnen inzetten op een professionele manier. Hiervoor hebben we geld nodig. Present Enschede is daarom gebaat bij Gouden Partners die structureel hun financiële medewerking verlenen. Een Gouden Partner steunt Present Enschede met een minimale bijdrage van €2000,- per jaar, gedurende een contractperiode van drie jaar. Hiermee maak je als bedrijf een groot verschil in mensenlevens in Enschede. Daarnaast ontvangt een Gouden Partner van Present Enschede de bevoegdheid voor de volgende faciliteiten:

• Present Enschede organiseert 4 projecten per jaar voor medewerkers
  • 5 toegangskaarten voor netwerkbijeenkomst met andere partners
  • Certificaat Maatschappelijk Betrokken Ondernemer
  • Vermelding van het logo op drukwerk
  • Vermelding van het logo op de website
  • Vermelding van het logo op andere publicaties, zoals nieuwsbrieven
  • Overige ideeën in onderling overleg

Zilver

€1.000,- per jaar voor een periode van 3 jaar

Een Zilveren Partner ondersteunt Present Enschede voor een bedrag van €1000,- per jaar, gedurende een contractperiode van drie jaar. Door middel van deze bijdrage maak je twee projecten mogelijk, die bij kwetsbare Enschedeërs worden uitgevoerd. Zij krijgen een nieuwe start. Naast dat jouw bedrijf hierin een aandeel heeft gehad, ontvang je als Zilveren Partner de bevoegdheid voor de volgende faciliteiten:

• Present Enschede organiseert twee projecten voor jouw medewerkers
  • 2 toegangskaarten voor netwerkbijeenkomst met andere partners
  • Certificaat Maatschappelijk Betrokken Ondernemer
  • Vermelding op onze website en social media.

Brons

€300,-/€500,-  per jaar voor een periode van 1 jaar

Als Bronzen Partner steun je Present Enschede éénmalig met een bijdrage van €300,-  per jaar. Hiermee ondersteun je direct een project waarmee je een kwetsbare stadsgenoot een nieuwe start geeft of een onvergetelijke dag. Als dank ontvang je het certificaat Maatschappelijk Betrokken Ondernemer en mag je deelnemen aan de netwerkbijeenkomst met andere partners.
Voor €500,- per jaar kan het bronzen pakket worden uitgebreid met een project met eigen medewerkers.

Wil je partner worden? Vul dan onderstaand formulier in.