Afscheid projectcoördinator Angelina

29 oktober 2020

Na drie jaar werkzaam te zijn geweest als vrijwilliger bij Present, neemt projectcoördinator Angelina nu afscheid van de stichting. Ze is begonnen als flexer en werd al snel projectbegeleider. Na een tijdje is ze op kantoor gestart als projectcoördinator, om groepen te matchen aan hulpvragen.

Naast het matchen van projecten, ging ze vaak mee op bezoek naar relaties en hielp Angelina altijd bij de organisatie van bijeenkomsten en acties, zoals de Fruitpakkettenactie en de Zomerpakkettenactie.

We hebben haar leren kennen als een enthousiast en creatief persoon die altijd naar de mogelijkheden kijkt, in plaats van de onmogelijkheden. Natuurlijk gaan we haar enorm missen, maar we kijken terug op een fijne samenwerking en wensen haar alle goeds toe bij haar nieuwe baan!

En natuurlijk laten we haar ook zelf aan het woord:

3 Jaar geleden, na een periode van ziek zijn kwam ik bij Stichting Present Enschede. Onderdeel zijn van de Present -familie voelde vanaf dag 1 als een warm bad voor lichaam en geest. Een helingsproces, een levensles of noem het zelfontplooiing. Het vertrouwen in mijzelf kwam weer terug. Mijn fantastische collega’s geloofden in mij.  En is dat niet de mooiste verbinding die je kunt maken; geloven in elkaar.

Ik heb ontzettend genoten van alle ontmoetingen binnen en buiten het Presentnetwerk. Maatschappelijk betrokken zijn geeft een maximaal resultaat met een minimale inspanning. Of het nu groepen collega’s, studenten, bedrijven, kerken of individuen zijn, je ziet bij iedereen hetzelfde enthousiame ontstaan. Zij maken in 1 dag een wereld van verschil voor iemand die de toekomst niet meer in perspectief heeft.

Dank iedereen voor deze mooie verbinding. Het ga jullie goed.
[sb-custom-gallery]